2012. augusztus 9., csütörtök

Cookies

Életem első süteménye volt. Nem is emlékszem pontosan, hogy mikor kezdtem el a szárnyaimat bontogatni a sütés területén, de hogy ezt készítettem először, ebben biztos vagyok :) Nagyon szeretem ezeket a süteményeknek alig nevezhető, inkább édes kis rágcsálnivalókat (habár néhány nap alatt megpuhulnak), mert szállításuk könnyen megoldható és kávéba mártva is finomak.

Cookies (magyar megfelelője: keksz, kekszek)

250 dkg margarin
150 dkg barna cukor
1 csomag vaníliás cukor
csipetnyi só
2 tojás
300 dkg liszt
fél csomag sütőpor
15 dkg étcsoki
10 dkg dió

Először a puha margarint keverjük ki a cukorral és a tojásokkal, majd jöhet bele minden száraz hozzávaló. A masszához adjuk az összetördelt csokit és diót. Ha összeállt a massza, vizes kávéskanállal halmokat rakunk a kikent tepsibe, majd közepes hőfokon (kb. 180 fokon) kb. 6 percig aranybarnára sütjük.
Ha lapos korongokat szeretnénk, akkor kevesebb liszttel dolgozzunk.

Nem egyforma darabok, de olyanok, mintha hógolyók lennének :D

Ilyen szép magasra megnőnek :)

Hmm, azok a csokidarabok...

Kinek adhatok a kávé mellé?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése