2012. augusztus 20., hétfő

Csokis banános falatok

Bajban voltam, mikor el kezdtem keresni ennek az édességnek a nevét. Ugyanis olyan egyszerű és kevés hozzávalókból áll össze, hogy le se írtuk a receptjét a szakácskönyvbe :D Azért az interneten utánanéztem és találtam néhány nevet: csokis banános bonbon, banános piskótatallér, egyszerű banános süti, banános csokis golyók, banános karikák, stb. Végén már mindenütt ezt láttam :) Végül egy rövid tanakodás után a címben szereplő név mellett döntöttem...

Sütés nélkül és gyerekekkel is elkészíthető...

Csokis banános falatok

1 csomag kerek alakú babapiskóta
2 db felkarikázott banán
1 db tortabevonó vagy csokitallérok
2 ek étolaj
rengeteg fogpiszkáló

Mindegyik fogpiszkálóra felszúrunk egy piskótatallért, ráhelyezünk egy banánkarikát, majd megint egy piskótatallér következik. Közben gőz felett felolvasszuk a tortabevonót, amibe 2 ek étolajat keverünk és belemártjuk a fogpiszkálóra feltűzdelt banános piskótatallérokat. Tálalásig a hűtőben dermesztjük őket.

Megjegyzés: Olyan variációval is találkoztam, amelyben az étolajas csoki helyett vaníliapudingba mártogatták a banános piskótatallérokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése