2012. október 3., szerda

Blogot kóstoltam :)

Én is beneveztem Blogkóstoló 5. fordulójába. Engem ért a megtiszteltetés, hogy az egyik legjobb gasztroblog   szerzőjétől, Évától leshettem el az ő fortélyait.
A választásom az ő kedvenc sütijére esett. Előtte tartozom egy kis magyarázattal: nem volt itthon szilvalekvárom, viszont volt felbontva fél üveg gyümölcslekvár, így ez került a tésztába.

Szilvalekváros süti leveles tésztából

bolti gyorsfagyasztott leveles tészta
szilvalekvár
5 dkg csoki
kevés kókuszreszelék

kenéshez:
tojás

A kiolvasztott leveles tésztát kinyújtottam, felszeleteltem kocka alakúra és szilvalekvárt tettem a közepébe. Egyik szélét kissé tojásfehérjével megkentem, feltekertem a tésztát. Sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. Tetejét tojással megkentem. Előmelegített sütőben 200 fokon kb. 15 percig sült.
Mikor kihűlt a tészta, a csokit vízgőz felett kevés olajjal felolvasztottam, és belemártottam a sütemény végét, majd kókuszreszelékben meghempergettem.


Nagyon finom volt. Máskor is elkészítem. Szinte másodpercek alatt kész volt, csak össze kellett állítani, míg bemelegedett a sütő.

2 megjegyzés:

  1. Már Évánál is láttam ezt a sütit, és nálad is nagyon tetszik, jó választás volt! :) Gyorsan, egyszerűen elkészíthető, és nagyon finom lehet! :)

    VálaszTörlés
  2. Jópofa süti, főleg ha hirtelen betoppan valaki egykettőre megvan. Guszta!

    VálaszTörlés