2012. november 7., szerda

Lecsóval töltött kenyér és lecsós tésztasaláta

Ma kipróbáltam Limara lecsóval töltött kenyerét. Mit ne mondjak, rögtön elnyerte az ízlésemet :D Még most is a számban érzem az izét, a paprika enyhe csípősségét. Érdemes kipróbálni! Míg kel a tészta, addig elkészithetjük a tölteléket és fél óra alatt kész is, na jó, még újabb fél óra alatt meg is sül.

Borzalmas a fotó...

Nekem soknak bizonyult a töltelék, még így is, hogy fél adagot készítettem. Ezért lecsós tésztasalátát készítettem belőle.

Lecsós tésztasaláta

1 db paradicsom
1 db húsos paprika
1 db kaliforniai paprika
2 tojás
2 marék csavart tészta
fokhagyma
vöröshagyma opcionálisan

Kevés olajon megpirítottam a vöröshagymát, ráreszeltem a fokhagymát. Felszeleteltem csíkokra a paprikát, a paradicsomot felszeleteltem. Rádobtam a zöldségeket a hagymákra és megsóztam. A 2 tojást csipetnyi sóval felvertem, majd a sült zöldségekre öntöttem. Mikor már félig megsült a tojás, beleszórtam a tésztát és elkevertem. Hagytam egy kicsit sülni, majd a lángot elzártam.
Jégsalátával és lecsóval töltött kenyérrel ettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése