2013. március 4., hétfő

Töltött csibemell

Rákaptam a töltött húsételekre. Kiváncsi voltam, hogy a póréhagyma hogy passzol a sajt és a szalonna, illetve a sajt és a sonka mellé, úgyis közeleg a húsvét. Sajnos, a retket felhasználtam már korábban egy szendvicshez, igy a tavaszi jelzőtől elesett. Aki be tudja szerezni, az használjon póréhagyma helyett medvehagymát, igy tényleg tavaszi izhatást kap eredményül a sütés során!

Sajtos-sonkás-póréhagymás és sajtos-szalonnás póréhagymás töltött csibemell

4 szelet csibemellfilé
2 szelet sonka
4 szelet sajt
2 szelet szalonna
1 póréhagyma
néhány főtt tojás karikákra vágva
szárnyas fűszerkeverék

A panirozáshoz:
liszt
tojás
zsemlemorzsa

A csibemellfilét kiklopfoljuk, jól megkenjük a fűszerkeverékkel. Ráhelyezünk 2 csibemellre 2 szelet sonkát, a másik 2 darab húsra a 2 szelet szalonnát, majd a sajtot is rárakjuk, póréhagymakarikákkal megszórjuk és feltekerjük, mint a palacsintát. Lehet csak félbehajtani, úgy gyorsabb. Aki nem bizik a szerencsében, az fogpiszkálóval is összefoghatja.
Bepanirozzuk a szokásos módon: lisztben meghempergetjük, majd a felvert tojásban is megforgatjuk, végül a zsemlemorzsában is megforgatjuk.
Forró olajban kisütjük, először az egyik oldalát fedővel, majd a másik oldalát fedő nélkül sütjük. Rizzsel és salátával kináljuk.


Kirántott májat és rizst ettem hozzá.

A receptben elfelejtettem közölni, hogy a főtt tojáskarikákat a sonkás csibemellbe raktam, mert délután még szendvicseket is készitettem, és kimaradt pár karika. Hogy milyen volt? Laktató és izletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése