2013. május 12., vasárnap

Megkaptam életem első blogdiját!

Óriási meglepetésben volt részem ma, mikor bejelentkeztem az ismert közösségi oldalra és az egyik blogtársamtól, Hajdulától a Kenyércsücsök háziasszonyától egy üzenet várt, hogy nézzek be az oldalára. Megtettem és a következő kép fogadott:

Ezúton is nagyon szépen köszönöm, hogy gondolt rám :)

Feltételei is vannak a dijnak:
1. Meg kell emliteni, hogy kitől kaptuk meg a dijat.
2. Fel kell sorolni 4 bloggert, akiknél kevesebb, mint 200-an vannak feliratkozva a hirlevélre.
3. 1-1 kommentet hagyunk a kiválasztott 4 blogon a dijazásról.

Az általam választott 4 blogger a következő:

Most pedig megyek közölni a kiválasztottakkal is az örömhirt:

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy rám gondoltál a díjjal:)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen :)! Igazi meglepetés volt, hogy a két hetes ciprusi nyaralásomról hazatérve egy díj várt a blogomon :)! Nem nagyon tudtam netezni, ezért kicsit késésben vagyok a tovább adással, de ezt hamarosan pótolom ;)!

    VálaszTörlés