2013. július 22., hétfő

Tzatziki helyett joghurtos cukkinis paradicsomsaláta

Tzatziki helyett készitettem ezt a salátát, mert a gyomrom nem birja a fokhagyma és a tejtermékek párositását. Pita készült is mellé, másodszorra végülis sikerült, kiismertem minden csinját-binját, csak el ne felejtsem legközelebb, hogy mi ajánlatos és mi az, amit el kell kerülni a kelesztés során. Pl. ne sodrófával, nyújtófával sodorjuk ki a tésztát, hanem a kezünkkel lapitsuk el. De térjünk vissza a salátára, hogy hogyan készült:

Joghurtos cukkinis paradicsomsaláta

2 közepes nagyságú paradicsom
100 g joghurt
kb. 1 ek meghámozott és nagylyukú reszelőn lereszelt cukkini

petrezselyem

A paradicsomot kockákra vágtam. Egy tálba öntöttem a joghurtot, amelyet megsóztam és petrezselyemmel megszórtam. Hozzáadtam a felszeletelt paradicsomot és a cukkinit, amelyet előzőleg hagytam állni. Kicsavartam belőle a vizet és összekevertem a joghurttal és a paradicsommal. Azonnal tálaltam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése